2010. október 16., szombat

Utazásom és az első napok

2010. október 11.

04:30 - ébresztő, utolsó pakolási simítások

08:40 - felszáll a gépem Budapesten

Nagyon jó beszélgetés egy am
erikai hölggyel, aki bár megértette a különbséget a „jót cselekszek, hogy a mennybe jussak” és a „jót cselekszek, mert tudom, hogy a mennybe kerülök” között, most még nem hozott döntést.

Ekkor találtam Afrika kezét (Nelson Mandela) egy újságban.


11:00 - London Heathrow
(9 óra átszállási idő)
A 112. Zsoltár társaságában töltötte
m többnyire. Szemelvény belőle:

· „... Nem is fog meginogni sohasem, örökre emlékezetes lesz az igaz.” – Na, ezzel már kicsit elvoltam. Persze van előzménye („A jó ember könyörületes, és kölcsönt ad, ügyeit törvényesen intézi.”), de „régi” hívőkre emlékeztem (akikről könyv is íródott) és hogy mi a közös bennük. Minden szinten nagyon igyekeztek megélni, hogy hitben járjanak (=hithősök). Másképp nem is érdemes csinálni, mint teljes szívvel odaszánva magam Istenemnek. Kérlek Atyám, a tutyi-mutyiságtól ments meg!!! Ámen

19:05 - Felszáll a gépem Londonban (11 óra repülés)

Nem ült mellettem senki - a lábaim segítségére.
Biztos a kevés alvás miatt, de potyogtak a könnyeim, ahogy megláttam a welcome-o
t (üdvözlés):

2010. október 12-től

Lassan egy hete vagyok itt. Még a vezetési rutin megszerzéséig elég helyhez kötötten, de már most is van lehetőségem, hogy a jövőhét szombati Olympian Game Day-re (játéknap bibliakluboso
knak) segítsek, amit csak kell (főleg papírmunka). Szobatársaim nagyon segítőkészek és kedvesek. Desire máris nagyon a szívemhez nőtt (még egyforma notebookunk is van :).

Végezetül még egy pár kép:
Az első munkatársi megbeszélésem

Ez a látvány fogadott, amikor megérkeztünk Jo'burgba a repülőgéppel :)

Még zsiráffal nem találkoztam, de az első állatélményem megvolt. Ő a hadida és hangosan rikácsolja a saját nevét éjjel-nappal. :)


6 megjegyzés:

  1. szerintem az ott a kép alján egy kicsi zsiráfbaba aki éppen repülni tanul ezért beöltözött tiknak.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgalmas volt olvasni! Az idő máris repül.
    Várom a többit is. Puszi

    VálaszTörlés
  3. De örülök neked és mindennek, amit írsz! Én is lehet, hogy ki fogok tudni menni nyáron Afrikába, így még nagyobb izgalommal olvasom a leveleidet! Áldott az Úr, hogy mindezt lehetővé tette számodra és hogy kimunkálta ezeket a gyönyörű dolgokat a szivedben!

    VálaszTörlés
  4. Tímejá! Hiányzol! Büszke vagyok rád! Csak így tovább a szolgálatban!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Timi!
    Sok-sok lelkierőt kívánok afrikai szolgálatodhoz!!
    Szeretettel Magdi

    VálaszTörlés