2011. május 24., kedd

Hálaadás/imakérés, hálaadás/imakérés, hálaadás/imakérés...

Ahogy az előző bejegyzésben tábor hegyén tábor volt, most a hálaadások hegyén van sok-sok imakérés. :)

DRÁMA
Május 7-én elkezdődtek a Reménység egy új életre című dráma dél-afrikai próbái!!! Akkora hála van a szívemben, hogy el sem tudom mondani. Őszintén, sokat aggódtam érte, de az első próbát követően le tudtam tenni Isten elé mindent, rádöbbenve, hogy semmivel sem leszünk előrébb az én erőfeszítéseimmel, csak Istenével.

A próbák nagyon jól haladnak: a csapat gyorsan tanul és nem felejt (túl sokat). :) A főszerepek is olyan kezekbe kerülhettek, ahol gondosan ki lesznek munkálva és a lelki háttér is biztosított. Már most kaptunk olyan meghívást, ami másnapra szólt... :) Még nem vagyunk kész, de bátorító, hogy amint összeáll a csapat, csak a képzelet szab majd határokat... :D


Imakérések:
- Anyagi fedezet - több mint 1 millió forintra van szükség, hogy "Nagymama" (a háttér), a különböző kellékek, kosztümök, technikai felszerelések a rendelkezésünkre álljanak.
- Az első előadások helyszíne és időpontja - június 3-a után a hazaindulásomig nem tud egy iskola sem fogadni minket a vizsgaidőszak miatt, ezért jelenleg egy gyülekezeti előadásban és egy zimbabwe missziós útban gondolkodunk - leginkább imádkozunk (főleg az utóbbi plusz anyagi kihívásokkal jár).

De hatalmas Istenünk van, így aztán nemcsak abban hiszünk, hogy minden szükségünket betölti, hanem abban is, hogy az Ő terve (lesz) a legjobb.

TESTI ÉPSÉG
Teljesen egészséges és karcolásmentes vagyok!
De! Volt egy balesetem vasárnap délután. Ahogy visszagondolok lassított felvételben szinte hallom "magam előtt", ahogy az angyalok Istent kérdezik:
- Szent Istenünk! Elkerüljük ezt a balesetet? Akarod, hogy időben észrevegye a veszélyt?
- NEM!!! Ennek meg kell történnie, más terveim vannak vele.

Így aztán saját figyelmetlenségemből megtörtént az ütközet. Nem lett senkinek hála Istennek semmi baja, de a kocsi szerelőnél lesz egy ideig. Tehát nincs kocsi - és itt a lényeg. Vissza kell térnem a taxizáshoz (nem az európai rendszer!), amivel nemcsak egy csomó pénzt spórolunk majd, de emberek között is leszek, hogy hirdethessem az evangéliumot utazás közben (is).

Hogy sejthettem volna ezt előre? Igen... Kezdtem elkényelmesedni... Nemcsak az utazás minőségét illetően, hanem az örömhír megosztásában is - a könnyebb utat választottam... De Isten nem felejtkezik el tervéről az életünkben, hívogat, "jelez" - erre gyere, ne menj arra... :)

A másik nagy értéke a balesetnek: "Az életed a kezemben van, imádj ENGEM teljes szívedből!" - Isten


Hamarosan írok a magyar földi dolgokról: nyári szolgálat, jövőt illető konkrét imakérések, otthoni beszámolók...


Én azt hittem az uno - általam ismert - játékszabályai nemzetköziek... Mivel nem, sikerült bevezetnem Dél-Afrikában néhány új szabályt, amivel a játék sokkal élvezhetőbb! :D

Ilyen cukipofa kutyáink vannak (konkrétan 7 db), amíg el nem viszik őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése