2009. szeptember 10., csütörtök

Augusztusi morzsák - képekben

Otthon

Meglátogatott minket
4 kis unokatesóm egy pénteki napon. Szétszedtük a házat! :D Eljátszottuk az irgalmas szamaritánus történetét (én voltam a betegszállító), meghívót rajzoltunk egy előadáshoz, ami "reklámszlogenekbe fulladt" (Ezek a mai gyerekek! :D ), rengeteget ettünk (Hisz fejlődő szervezetek vagyunk!) és aztán a nap végére - egyedül én - jól elfáradtam.

Ezt a képet a legkisebbik fiú kapta el, Márk. Nem lehetett a gépet kivenni a kezéből. Azt hiszem, valami elkezdődött... :) Na, meg Ádám és a puszik... :D Márk másnap, ahogy felkelt a nagymamájánál azzal kezdte, ma is megyünk Éváékhoz, ugye (Éva - az édesanyám)?




Márk, amint éppen - valami mást - alkot... (Egyébként halba halat rajzolt - az evés az ebédlőn kívül is téma maradt. :)







Orvosi szemmel

Csak néhány címszó, hogy milyen a jelenlegi állapotom: Bőr jó turgorú. Garatképletek nem belövelltek. Mozgásszerveim épek. A HDL-C: 1.9 mmol/L. Tiszta tüdők. Szabályos hílusok. Izoelektromos ST-szakaszok, pozitív T-hullámok. Viszont vashiányos vagyok. Ez eddig is ismeretes volt, semmi meglepő, kaptam rá gyógyszert.


A másik nagy kaland az
oltások voltak. Eddig 2 féle védőoltás csörgedezik bennem: Typherix (tífusz) és a kombinált Hepatitis A és B gyorsított eljárású változatának 2 oltása. A gyorsan változó földrajzi koordinátáim miatt mindegyiket más adta be, ez a jövőben sem fog változni. :) Még kb 5 oltás vár rám. A képen a hivatalos okmányokat láthatjátok, illetve az oltások hosszú-hosszú sorokban olvasható mellékhatásait. :D Nekem hála Istennek semmi nem volt, leszámítva, hogy nehezebb volt a karom aznap. :)

Ezek az orvosi látogatások, utazások sok-sok lehetőséget adtak arra, hogy elmondjam, mit készülök csinálni és főleg arra, hogy elmondjam miért. Röviden és tömören kellett fogalmaznom minden alkalommal, de Isten adja, hogy valami kis magocska életre kelhessen ezekben az emberekben.

Szeptember 5-től pedig már újra tóalmási levegőt szívok, készülünk zeneileg a Bibliaiskola évnyitójára, próbálok felzárkózni az összegyűlt e-mailekkel, apróságokkal, Böbét (Csabák Erzsébet) - új munkatársunk a tábori csapatban - igyekezek jelenleg még elég lassan bevezetni a feladatkörömbe, hogy mire elmegyek ne érje - lehetőleg - semmi meglepetésként. De az idei évkezdésről még jelentkezem bővebben... :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj Timi, hát hajrá!!! Köszönjük a példamutató hited és kitartásod! Annyira nagy példa vagy előttünk!!!

    Az Úr áldjon!

    (valami mást is megbeszéltünk, vagy ennyit kellet csak írnom? :P )

    VálaszTörlés
  2. Ennyi elég most, de legközelebb még említsd meg, hogy csúcs-király-ász vagyok! :S

    VálaszTörlés
  3. Kérlek bocsáss meg! Tudtam, tudtam, hogy elfelejtettem valamit! Kérlek ne bánts! NEEEE! Te vagy a legjobb! Komolyan! Állatkirályzsír vagy!

    : ) : D :P

    VálaszTörlés