2009. szeptember 21., hétfő

Szeptember 17-18.

2 nap, mennyi-mennyi történés, rengeteg hálaadásra való ok...

1. Utcai evangelizáció

Minden Bibliaiskolai év első hetének kurzusai a személyes és az utcai evangelizáció (az utóbbin kiváltságom volt fordítani is idén), amelyet 2 napos utcai bevetés követ. Idén 210 ember hallotta személyes beszélgetésben az evangéliumot és ebből 10 ott - a Nyugati tér aluljárójában vagy a Blahán - hitét Istenbe vetette! Dicsőség Istennek!!! Idén többnyire "csak" fordítottam külföldi diákjainknak, gyakornokainknak, de volt egy hosszú beszélgetésem nekem is - magyarul. Istennek legyen hála, hogy ő ment meg, győz meg embereket szeretettel a megtérésre! Milyen hosszútűrő Istenünk is van!

2. Az utolsó oltások :)

Minden bennem van! Egészségügyileg teljesen készen állok, hogy meghódítsam Afrikát! :D Isten annyira jó!!! Az utolsó adagokat Budapesten adták be a 13. kerületi ÁNTSZ-nél. Előzőleg hívtam egy másik nemzetközi oltóközpontot is. Ott annyiba került volna 1 oltás a kötelező tanácsadással, mint itt a 3 darab együttvéve. (Egy zárójeles megjegyzés: ha valaki Afrikába készül, szívesen adok jó tanácsokat a felkészülésre!)

3. Barátok - most különösen: Rita

Nála töltöttem a 2 evangelizáció közötti időt! A Bibliaiskola alatt a legszorosabb lelki kapcsolat alakult ki közöttünk. Minden nap találkoztunk fél órára, hogy megosszuk egymással örömeinket, harcainkat és főleg hogy imádkozzunk egymásért! Bár már 3 éve végeztünk és elég ritkán tudunk e-mailezni, még annál is ritkábban találkozni, akárhányszor összehoz minket Isten, szószerint ott folytatjuk, ahol abbahagytuk! Nagyon hálás vagyok érte, mert nem csak a barátom, de misszionárusként (VISZ) még a támogatóm is!

Tőle jött az ötlet - aztán én még kicsit továbbgyúrtam, hogy megkérjelek Téged, hogy meghívnál-e az ifiórádra, imakörre, a gyülekezetedbe, hogy bemutassam a szolgálatomat, jövőbeli terveimet. Ahogy a jobb oldalon láthatod 70 imatámogató a cél és megannyi anyagi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése