2009. szeptember 21., hétfő

Hiányosságaim pótlása

Böbe, azaz Csabák Erzsébet

Már említést tettem egy korábbi bejegyzésben új munkatársunkról a tábori csapatban. Bár még a "régiekkel" is adós vagyok - íme Böbe bizonyságtétele, hogyan vezette Isten őt hozzánk vissza (3 éve végzett a Bibliaiskolában), az Élet Szavához. Hozzá is szoros szálak fűznek: nincs nap, hogy ne legyen egy hasfájós emlékem estére a sok nevetéstől. :D Jó páros vagyunk - egymás szórakoztatására! ;) A sulipadban is sokat "koboldkodtunk", de erről pszt!

"Saját tervem: ezen a nyáron szerettem volna kimenni dolgozni külföldre, hogy legyen pénzem az utolsó év befejezésére az iskolában (Baptista Teológia). De bárhogy és bármerre próbálkoztam, zárt ajtókba ütköztem.

Isten terve: Mivel szabaddá vált a nyaram, 5 hét szolgálatot vállaltam Tóalmáson, mint középvezető. Már az első héten hallottam Laci felhívását: Szeretne egy vagy két főt az önkéntesek közül elhívni a tábori csapatba. Akkor azt mondtam magamban, hogy "Ez az a felhívás, ami biztosan nem nekem szól. Itt ül jó pár ügyes fiatal, tehát biztos, hogy ezt nem nekem címezték." Ezért bele sem gondoltam.

Eltelt 1-2 hét, amikor Laci egyik reggelinél nekem szegezte a kérdést. Mivel egyenesen a szemembe nézett, el kellett hinnem, hogy tőlem kérdezte. Nagyon meglepett és felkavart, mert azt gondoltam, én lennék az utolsó, akit meghívnak a szolgálatba. Ezért csak annyit kértem, hogy imádkozzunk ezért.

Elkezdődött a harc bennem. Hetekig imádkoztam, de egyre kedvesebb lett a gondolat, hogy itt szolgálhatok. Végzős vagyok és ebben az évben a kötelező szolgálat kb. 4 hónap, ezért is hajlottam az "igen" felé. Megkérdeztem a szüleimet és a lelkipásztoromat is és miután mindenki áldását adta :), leültünk megbeszélni a részleteket. Nagyon szeretnék igazán hasznos tagja lenni a tábori csapatnak és sok gyümölcsöt teremni Isten dicsőségére és mindenki épülésére. Ezért kérlek imádkozz, ha megemlékezel rólam! :)"

Az Andrássy kastély új frizurája

Egy magát megnevezni nem akaró személy olyan összegű céladományt adott alapítványunknak, mellyel június elején elkezdődhetett a tető teljes kicserélése, illetve szeptemberben a fűtésrendszer korszerűsítése. Most mi nem tejben-vajban fürdünk, hanem porban, de előttünk lebeg a dicső jövő: "száraz" esős évszak és "finom, meleg" tél. :) A Tóalmáson már járókban talán felmerült a kérdés: "és az üvegház?". Még egyenlőre nem kerül felújításra. De reméljük hamarosan! Addig is élvezzétek a folyamatról készült néhány képet.

1 megjegyzés: