2011. január 26., szerda

Januári forgatag

Egy jó pár 3 hónapos imakérésemet az új év kezdetén Isten megválaszolta (hm... nem is kellett olyan sokat várni):

- Megérkezett a nemzetközi jogosítványom! Nagyon izgatott vagyok miatta, mert 1. több lehetőségem van és 2. végre magabiztos(abb) vezetővé válhatok (mekkora ajándék!).

- Saját gyülekezetem van: a Hillbrow Független Baptista Gyülekezet a város szívében. Múlt vasárnap az egyik kissráccal átmentünk Istentisztelet előtt az utca másik oldalára az árusoktól mogyorót venni. Kérdezi tőlem: tudsz gyorsan futni? Hm... :D Hívtam gyülekezetbe az arusokat és ott helyben imádkoztam értük, mert Isten a rasztás hajúakat is szeretettel várja a házába. Remélem egyszer komolyan fogják venni!

- Még jó pár évvel ezelőtt suttogtam el Istennek, hogy ha jónak látja, akkor használjon emberek életében rendszeres szolgálat által is. Ez most duplán meghallgatott: az ifiben szolgálhatok péntekenként (és terelgethetem a lányokat :) és a vasárnapi iskola fiatal lurkóinak mutathatom be a Biblia gyönyörű igazságait az ő nyelvükön. Őszintén, olyan izgatott vagyok, hogy leírhatatlan... :)

- Az Élet Szavánál pedig amellett hogy az éveleji nagy klubanyagnyomtatás, -lyukasztás, -spirálozás és -csomagolás nagy hullámain kezdünk túllenni, 3 különböző tábor (3 egymást követő hét) szervezése áll előttünk (részemről a program). Most már egészen otthon érzem magam! :D

- Beindult a Tanítványképző Program (4 fiú): ebben nagyon szerves részem van!!! Hetente kétszer én főzöm a vacsorát! :D Az áram most már felment 100 tehénre. Ki ajánl többet? :D A másik új kedvencem, hogy a fiúkat heti rendszerességgel bevezethetem a dráma világába - új képességeket sajátíthatnak el, megtanulunk sok jelenetet és a Reménység egy új életre dráma velük teszi meg első lépéseit.

Mindezek mellett - és ezekkel együtt - a szociális életem is erősödik és egyre több emberrel ismerkedek meg és tartom a kapcsolatot.

Köszönöm, hogy továbbra is olyan sokan mellettem álltok és imádkoztok értem! Nagyon sokat jelent!!!


Ui.: bármennyire is hihetetlen - Johannesburgban idén nyáron nagyon sokat esik (tehát nem süt a nap).

1 megjegyzés:

  1. Jaj Timim!

    Annyira hálásak vagyunk az Úrnak mindazért amit tesz! Olyan jó hallani ahogy felhasznál!
    Nagyon szeretünk!

    VálaszTörlés