2011. január 4., kedd

NYÁRI TÁBOROK

(Már előre is bocsánat a magyar WOL Élet Szava tábori csapatától!!! :D)

Életem eddigi legjobb hetét töltöttem a WOL Dél-Afrika által szervezett nyári táborban. Nagyon sokat készültünk. Bár a gyerektábor csak 2 éjszaka/3 nap volt és az ifi is csak 5 napos, ugyanúgy meg kellett tervezni és persze csinálni a dekorációt, a napi programokat, beosztásokat, témához kapcsolódó játékokat... (Gyerektábor - szafari, ifi - Piki Tup=helyi szemétgyűjtő cég képe és az igazság nehéz időszakban)

Programos voltam, ami igazából megint csak a mindenest jelentette. :D Nagyon örültem neki, mert így mindenbe belekóstólhattam: részese voltam egy csomó csínytevésnek, úszni tanítottam, az odaszánási tábortűz után beszélgettem egy lánnyal, reggeli túrát vezettem csendességgel összekapcsolva, landoltam a medencében farmernadrágostul, Zizi, a zebra voltam 3 napig, ajtók nyitója voltam (azaz a szobaellenőrzés főkoordinátora ;), sok-sok játékot levezettem...

2 kedvenc momentumom:

- Egyik esti alkalom után gondoltam megkérem Miriamot, hogy hírdesse a Bartos Andris kolléga Magyarországon már lerágott csont poénját: "Vegyetek fel víz- és tűzálló ruhát az esti játékhoz!". Látnotok kellett volna azt a sok riadt arcot és aztán a kérdések tömkelegét: Az milyen ruha? Most tényleg a tűzzel fogunk játszani? ... :D :D :D

- Eredetileg minden reggel a különböző csapatoknak lett volna csendességtúra, de esett egész héten, kivéve péteken, amikor is én voltam beosztva. Ekkorra már önkéntessé tettük, de még így is egy jó kis csapat gyűlt össze. Az az egy - együtt töltött - óra sok szorosabb kapcsolatot adott, lehetőséget, hogy mai napig is figyelemmel kísérjek és részese legyek életeknek.

Szóval tényleg túlteng bennem a hála, hogy mennyi fiatalt elhozott Isten, mennyi személyes döntést hoztak Mellette és hogy engem is saját határaimon túl vezetett.

Vidámodj velem a képeken:

A készülődés (kartondoboz és festék mindenhol)

A kulcsnő

Az egyik szoba kreatív csoportképe

Upsz... a sócsomag jutott Kirstennek, hogy megedje

Csokis pelus :D

Egy kis klasszikus izommozgató

Lányokat dobáltok a medencébe??? Nesze nektek: tojás!!! :D

Egymásra csúszni jó!!!

További képek:
Gyerektábor 1. (200 kép)
Gyerektábor 2. (68)
Ifitábor 1. (68)
Ifitábor 2. (199)
Ifitábor 3. (125)
Ifitábor 4. (119)
Ifitábor 5. (28)
Túra (18)
(A képeket Jessica Bowen, BIRD ON A WIRE PHOTOGRAPHY készítette.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése